lördag 26 juli 2008

Vilken härlig dag vi har idag. Bilen är äntligen lagad, så igår for barnen och jag till stranden. Det var härligt. Maken ska jobba en vecka till, sen får han semester!

Vi har nyss ätit lunch och nu håller vi på att fylla den nyinköpta poolen. Halva priset på ICA Maxi!!!!
Sen ska vi måla våra korgfotöjer som står i vardagsrummet. Vi prövar att sprutmåla dom, får se hur det blir!!!! Ni får se sen.

Visar lite alla möjliga bilder idag! Har lite brist på fantasi.

Det här bordet fick jag av maken i födelsedagspresent (har glömt att visa det).
Perfekt att ha ute eftersom skivan är klädd med zink!

Nattygsbord i vårt sovrum!!

Bild från hallen. Jag har hängt upp en gammal underkjol fyndad på auktion.



Hallfönster!



Här ska vi äta lunch!


Dessa ljuvliga madonnor!

Liten hängare i hallen!


Lite tvätt som väntar på att strykas!




Hejs svej!

10 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Åååh...vad skönt med en pool i denna värmen!!!

Jättefina bilder du visar...allt är så vackert..!

: )

Kram & ha det gott!

/ Jenny

<3

Levindas Värld sa...

Pust och flås! jag vill också ha en pool i närheten, lyllos dig :)

Vilka underbara bilder du visar, så mkt fina dekorativa ting!

Må så gott i värmen!

VINTAGELINE sa...

Hei
Så flotte bilder. Må bare beundre hallen din, Den er helt etter mitt hjerte.
Takk for at du ikker innom og kommenterer på min blogg. Jeg blir bare så glad.
I kveld skal vi i bryllup til noen venner - Det skal bli så herlig i det fine veret.
Klem Line

ängeln i vitt sa...

Så mycket fint du visar...måste ta en sväng till :-) Ha det gott i värmen.

Kram Carina

Viola sa...

Hejsan, vilka rara bilder du visar från ditt hem, hoppas ni fick en skön dag. Ha en fortsatt varm och sköh helg.......

Färjtorp sa...

Oj så fina bilder du visar! Tack så hemskt mycket för titten!!
Mysigt på er uteplats.

Kram Johanna

Hannis sa...

Du har det så fint!
Som vanligt en källa till inspiration!
Har själv lite av den varan just nu så det händer inte mycket i det här hemmet.

Låter underbart med pool!
Själv sitter jag med blomspruta på balkongen*Skrattar*

Kram Hannis

Sallys hus sa...

Halloj!

Inte ska du rodna.....sug åt dig!!!
Allt är helt perfekt!
Va kul om du kommer till butiken nån gång.....meddela innan så fixar jag lite fika...:)
Jag länkar dig om det går bra...inne på min sida I ett hus vid skogen slut.
Så jag inte glömmer bort att jag hittat dig...fniss...
Jag är rätt vimsig just nu...skyller på värmen.
Kram

hemtrevnad marie sa...

Härliga bilder som alltid!!
Så härligt med en pool ,i denna värmen blir den väl välanvänd!!
kramis

Lilla Blanka sa...

Hej!

Ohh vilka underbara bilder du bjuder på...så otroligt fint ni har det!
Nu måste jag kolla igen :)

Kram
Mia