lördag 16 augusti 2008

Trevligt besök.........

Hej på er alla!

Nu var det ett tag sen jag skrev något. Men vi har haft fullt upp här hemma!
I går hade vi nämligen väldigt trevligt besök hos oss i form av en fotograf och två stylister. Tempot har varit ganska högt här hemma för att få klart en massa saker. Hjälp vad trött jag var i går kväll............

Men jag måste säga att det var en helt underbar dag att minnas. Så roligt att se hur de arbetar. Tänk att det är så mycket att tänka på för att ta ett kort! Från och med nu kommer jag att titta i inredningstidningar med helt andra ögon. Det dröjer nog innan reportaget kommer ut, men jag lovar att hojta till när det är dags!!!
Nu i morse gick jag upp ganska tidigt och bara njöt att vårt välstädade hem. Man får njuta så länge det går, det ser nog ut som vanligt snart med tre busungar i farten.
Här kommer en liten bildkavalkad:
Den här delen av köket har jag inte visat förut, men nu har vi äntligen bytt ut hyllorna, maken har varit så duktig och snickrat. Förut hade vi hyllor samma som bänkskivorna med svarta järnkonsoller. Dessa är lika som de andra hyllorna i köket. Kaklet ska snart bytas ut till helvitt. Är inte så förtjust i de gula!




Har bakat ett fuskbröd, slagit in det i silkespapper och knytit ett snöre runt, sedan dekorerat med olivkvistar.



Ljuvliga liljor.........


Vy från hallen. Har tagit bort alla gardiner i undervåningen utom i smårummen. Vilket ljus det blev!!!!!

Lite bilder från tvättstugefönstret!!!!

Vill avsluta med att tacka för alla underbara kommentarer jag fått. Har lite dåligt samvete att jag inte hunnit svara så mycket som jag skulle velat. Men det ska nog bli bättring på det efter det här!
Kram på er alla!

12 kommentarer:

Ina sa...

Mmm vilka fina bilder du visar. Dina hyllor är jättefina och man kan knappt få för många av de eller hur!;-)
Hoppas du får en härlig helg!
Kram Ina

My Lovely Things sa...

Va kul!!

Roligt att de har vart och gjort ett repotage hos er!!

ska bli kul att få läsa det i en tidning sen!!
ha det ås bra..
kram anna

Viola sa...

Hejsan, vilket härligt vackert hem du har. Det ska bli spännande att följa upp reportaget. Njut nu av ditt välstädade hem så länge det varar. Här förbereds kvällens kräftkalas, ha en bra lördagskväll, kram Viola

Jenny Oak Fae sa...

Ska bli roligt att se reportaget!!!

VACKRA bilder du visar..!

: )

Kram, Jenny

<3

hemtrevnad marie sa...

Åhhh, vad spännande... ska bli väldigt roligt att få se ditt vackra hem i en tidning!!
Grattis!!
Kan tänka mig att ni har haft fullt upp!!
Och jag vet hur det är med många barn...man njuter verkligen när det är nystädat och vackert...det varar inte länge!!
ha en härlig helg!
kram

Lilla Blanka sa...

Hej!

Åh vad roligt med foto-besök! Du får säga till sedan när det börjar bli dags att hålla utkik i nån tidning!

Jättefina bilder!
Ja visst är det skönt när allt är så välstadat och i ordning, men jag har också 3 barn så jag vet att det varar inte så länge tyvärr.

Fuskbröd..hur gör man sånt?

Kraaaam
Mia

Färjtorp sa...

Oj så fiiiiint!!
Vilka bilder...
Kul med repotage, vilken tidning var det??

Kram Johanna

Hannis sa...

Himmel vad kul med repotaget!!
Säg till när och i vilken tidning.

Snyggt utan gardiner tycker jag.
Hyllorna blev jättebra!

Kram Hannis

Annika sa...

Hej!
Så roligt med ett repotage, skall bli kul att läsa det... Vilka fina bilder du visar. Roligt med välstädat hem, men ack varar det oftast inte så länge så passa på och njut.

Ha en bra vecka.
Kram Annika

Sallys hus sa...

Hejsan!

Oj så spännande med reportage...det måste du beräta sedan när och var det kommer...
Vilka fina bilder och jag ler åt att du ska passa på att njuta av ett välstädat hem så länge det varar....
Min ambition är att det ska vara det jämt.....suck...mem så drar jag alltid i gång nåt nytt projekt så det står grejjer högt o lågt.

Inte ska du ha dåligt samvete för att du inte hinner kommentera......det ska man ju göra när man har tid o lust...:)
Ingen press o stress....!

Ha en ny härlig vecka!
Kram kram

Millygarden sa...

Massor av fina bilder du visar... ska bli så spännande att få se ditt fina hem! Vilken tidning?
jag ska hålla utkik!


kram Marina

Jen sa...

Ååååå....vad söt den lilla byrån är som du har i köket....vill också ha en sådan #ler#

Hoppas att du får en trevlig tisdag.

Ha det gott! / Jen