lördag 4 oktober 2008

Trött!!!!

Hallå där!

Nu är det glest mellan inläggen ska jag säga. Anledningen är att jag är så himla kvällstrött. Har börjat jobba efter en tids hemvaro. Så det är lite rost i maskineriet så att säga. Sen är det skjutsning till barnens aktiviteter, matlagning, tvätt............................ Orken har liksom inte räckt till. Men nu tog jag mej i kragen. Efter inlägget ska jag kika runt hos er andra och låta mej inspireras!

Har pysslat i hop tre strutar. Tog lite nya grepp och målade dem svarta. Fin brytning mot det ljusa tycker.

Har så mycket ideér inför jul så det snart pyser över haha! Ja tänk att man funderar på jul redan, är nog lite skadad!!

Och inte blev det bättre av den underbara julboken som damp ner i brevlådan för ett par veckor sedan, ni vet nog vilken jag menar!





Liten detalj från badrummet!
Kram på er alla

17 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

SNYGGT med svarta strutar...tror jag ska måla mina bägge också svarta faktiskt...tack för tipset..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Evelina sa...

Vad fina strutar du har gjort!!

ja... visst längtar man efter att sätta igång med julpysslet...=)

/Evelina

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja oj så snyggt med svarta strutar! Ja den där jäkla boken! Jag vill också ha den!!! Ja så fort jag tänker köpa den så hittar alltid något annat så min pyntbudget räcker inte till =) Ja det ska bli sååå roligt att få börja fixa med lite julpyssel.

Kram Anita

Hannis sa...

Oja,nog vet vi vilken bok du menar!
Tom jag som inte är någon julälskare tycker om den=))

Fint med svarta strutar!

Hoppas du får tillbaka energin snart!

Kram Hannis

Pysseljunkie sa...

Fina strutar du har gjort!
Här är det en till som har en massa julpysselidéer :) Det ska börjas i tid! ;)
Jag måste bara fråga vad det är för blomma du har i badrummet? Den är ju så söööt och det är andra gången jag ser någon ha den i badrummet. Jag måste ju bara köpa en sån jag med!:)
Kram Sophie

A home far away sa...

Så fint du har dekorerat ser så hemtrevligt ut!

Många (uppiggande) kramar från Gunilla i Singapore

Kannor och karaffer sa...

Hej Gabbi,

Låter som det är lite körigt just nu...ibland blir det bara för mycket.

Som vanligt har du fixat en massa massa fina saker - du är helt otrolig!!!

Har du något bra tips på färg att måla möbler med....har ett svagt minne att du pratat om takfärg?? Håller på med lackfärg men det blir inte bra och har så lång torktid. Tar gärna emot tips!!!

:-) Ha det gott och hälsa familjen!

Kram Ann

Viola sa...

Hejsan, förstår att du har det fullt upp och en viss omställning tar ju tid, eller hur, men himla rara strutar du knåpat ihop, gör inget att det tar lite tid mellan dina inlägg, huvudsaken att vi får ett livstecken då och då, ha en bra vecka, puss och kram VIOLAN

Adorn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Adorn sa...

Va fint du gör. Jag önskar ibland att jag också hade inredning i vitt. Men jag gillar ju färg som du vet.

Sallys hus sa...

Oj, vad ambitiöst!!!
Först göra strutar o sen måla dem!!!
Du är duktig du!!!
Jätte fina är de i alla fall...jag gillar också när det bryter av lite mot allt vitt...
Kraaam Katarina

hemtrevnad marie sa...

Jättefina strutar!!
Ja, visst blev man inspirerad av julboken!!
Ha det gott och hoppas du piggar på dig!
Kraam

LOPPISLIV sa...

Jättesnyggt med svarta strutar mot allt det vita. Tycker svart blir en sån snygg kontrast. Ja visst längtar man lite efter julpysslet nu. Har också boken du nämner. Den är helt underbar.Tittar i den varje dag och samlar idéer. Kram Paula

Pysseljunkie sa...

Tack för infon! Några plättar i luften måste jag ta och inhandla så fort det bara går :) Är dom lätta att sköta? Har en tendens att glömma vattna mina stackars blommor.. :(
Kram Sophie

Millas hem sa...

Gillar de svarta strutarna!
Kram Camilla

Lallis - liv och leverne sa...

Jättefina strutar:)
Ha en fin dag.
Kram Lallis

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Ja det blev snyggt med lite svart brytning.Den färgen har börjat synas lite här och där bland oss bloggare.

Kram viveka