tisdag 7 april 2009

Gamla pallar!

Har ett par gamla pallar som hör till en utemöbel,de ser hemska ut så jag har dragit mej för att fixa iordning dom. Som tur är förbarmade sig svärfar. Jag behöde hjälp med att ta bort spikarna som höll fast det superläskiga tyget!

Så här såg de ut innan!

Så här blev dom sen efter en omgång med färg! Nu står de i vårat sovrum nedanför sängarna!

Här kommer lite fortsättningsbilder från vardagsrummet som jag ändrat om i. Bordet fick en hylla ovanför sig!

Ovanför skänken satte jag upp ett par ljuslampetter som legat i garderoben i flera år för vi har aldrig vetat var vi skulle ha dom.

Avslutar med en bild på några inslagna ljus i samspel med en liten olivkvist!

Ha det bra allesammans!

18 kommentarer:

Cc sa...

Så fina pallarna blev, ser mysigt ut ditt sovrum. Mitt kanske kan se ut så någon gång.

Mitt hvite hus sa...

Så vakre pallene dine ble... Og vakre bilder ellers også av ditt nydelige hjem:o=)

Klemmer O=)

Millygarden sa...

Åh så fina pallarna blev och så mycket fint du fixat med sen sist jag kikade in! Hallen med trädgårdmöblerna blev en favorit! så fint!


Kram Marina

me and alice sa...

Åh vad mycket fint ni har överallt!! Pallarna blev helt underbara!
Kram Susanne

Viveka i Bläckhornet sa...

Super härliga blev pallarna. Jag har själv hittat ett par likadana som skall fixas till i sommar...

Kram Viveka

Mia sa...

Vad söta små pallar... tänk vilka guldkllimpar som doldes under en bit tyg. :)

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina pallarna blev, ljuvligt !!
Du har såååå fint..
Ha det gott
Kraam Anette

K sa...

ÅÅÅÅÅ VILKA FINA PALLAR!!!Men vafför spara du inte tyget, shabby ;D *SKOJA*
Ni har sååå himla fint å mysigt suuuck!!!
Gla påsk önskar ja dej Kram/K

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gud vad fint du har det hemma.. dina pallar blev såå underbara... trevlig påsk snowwhite-sussie

Vintage sa...

Såå jättefint du gjort,du är verkligen jätteduktig!Kram Susanne

Annas Vita Hjärtan sa...

Jisses sä vackra pallarna blev...tänk vad gjorde vi utan den vita färgen ;)

Kram, hoppas vi ses snart!

Anna

Vita små hjärtan sa...

Oj så himla fint du har det, verkligen inspirerande att kolla in! Kram

Karin i Villa Grå sa...

Av alla hem med den vita, lantliga stilen som visas upp i bloggar, har du definitivt ett av de vackraste och charmigaste hemmen! Visst ser du själv hur ljuvliga dina bilder är?

Pallarna var urk och blä från början, nu är de två skönheter som pryder sin plats där de står. Well done!

Kram!

Karin

Lantligt i stan sa...

Så fint du gjort! Pallarna blev superfina!
Passar på att önska glad påsk!
Kram Anki

Titti sa...

Vilken tur jag har som hittat till din jättetrevliga blogg!!!!!
Kommer gärna förbi fler gånger.

Kram Titti

hemtrevnad marie sa...

Önskar er en riktigt fin Påsk!!
kramis

Penseldraget sa...

hej
så vackert hem ni har verkligen=)
önskar dig en skön påsk
kram pia

JAG! sa...

Tänk v a fint allt kan bli med vit färg...Åhh...helt underbara pallar..
Kram Hellen