torsdag 21 maj 2009

Off line..................

Hej på er kära bloggisar!
Kanske några tror att jag lagt bloggandet på hyllan, men så är icke fallet. Anledningen till att jag inte gjort några nya inlägg eller svarat på kommentarer och mail är att datorn har lämnat in för gott. Den hade några år på nacken så det var väl bara väntat.

Innan allt var klart så tog det två veckor, men hallå, fattar ni hur jobbigt det var..............alltså ingen dator, jag tror barnen tog det bättre än jag hihi!

Men nu är det en kvart sen data killen åkte, så nu sitter jag redan här. Ungarna var ju så klart glada och ville spela på en gång, nänä sa jag, mamsen först så är det bara!
Vill ännu en gång passa på och tacka för alla kommentarer ang. vårt reportage i Lantliv. Det värmer så gott ska ni veta!
Japp, känns skönt att vara tillbaka på plan igen.

Ha det gott alla!
Kram på er!

Gabrielle


Den här bilden gillar jag som duktiga Mari Eriksson tagit i vårat badrum!
Foto Mari Eriksson

14 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Underbara bilder..!

: )

KRAM, Jenny

<3

På Nannys trapp sa...

Hej vännen utan dator är inget kul min är ju utlånd till Klara som mest just nu alla våra måste ha en egen det funkar inte med skolan annars så i morgon ska vi ut och köpa en ny till henne ska bli skönnt att få ha en egen igen hoppas vi ses snart kram A-M..

Ardisia sa...

Fina bilder allihopa!

Ja, att vara utan datorn är inte lätt ;)

Ha det bra! Kram Ardisia

Mitt hvite hus sa...

Vakre bilder fra ditt nydelige hjem...
Kjedelig uten data...
Nyt dagen videre...
Klem Kerstin

STENLYCKA sa...

Inte roligt när datorn går sönder.
Underbara bilder du visar.
Ha det nu så gott!
KRAM

Majas mammelucker sa...

Halloj gumman !
Välkommen tillbaka till bloggvärlden..jaa jisses vad jag handlade men det finns kvar till dig med vännen..vi hörs i morgon.
Kramar Maria

Tulipa sa...

Hej!
Vill verkligen berömma det fiina reportaget i Lantliv!

Och bilden du hade på lilla Liza lite längre ner i svartvitt - vilket underbart kort!

Vackert hem med mycket känsla och själ och fina detaljer.

Förstår att det måste varit datorabstinens...kan bara tänka mig *ler*

Trevlig helg!

Mariette

Anki sa...

Vilka underbara bilder & vilket vackert hem ni har!
Visst blir det kaos när datorn pajar, det är ju liksom hela ens liv, hihi...eller ja, halva iaf! Haha!!

Ha en underbar helg!

Kram Anki

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Fy vad trist att vara utan dator!
Vikla vackra bilder du visar idag!

Jo angående bloggträffen, ska vi ta den när jag kommer hem från semestern istället? Det går bra på söndag men du och Maria är de enda som hört av sig, jag tror att Tina är mitt uppe i flytten. Annars blir det vid 19.00 på söndag. Om vi byter så kan vi träffas innin semestrarna! Förslagsvis 21 juni, vad tror du???

Kram Anna

Ett Vitare Hem sa...

Helt underbara bilder!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Mångmamma sa...

Vilket vackert hem.
Smyger runt och kikar på andras vita hem, alltid kul med lite inspiration.
Trevlig helg!

hemtrevnad marie sa...

Nämen så kul att du är tillbaka ...har kikat in här några gånger...minst sagt, haha!
ha en fin helg!!
kraam

Unknown sa...

Hej gumman,

Fint som snus!
Hur vackert är inte Ert hem!
Alltid roligt att få det förevigat av proffs.

Önskar dig en skön kommande vecka
Kramisar Jeanette

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej tjej med en helt sagolik blogg. Vilket fantastiskt vackert hem du har :o).

Fick syn på den underbara, underbara statyn du har vid gaveln av din säng och snälla, snälla du - kan du tala om var du fått tag på den. Jag måste bara få en sådan jag med.

Skulle bli sååå tacksam!

Ha en fin dag!

Maud